Često postavljena pitanja

Općenita pitanja o INA/EP club programu lojalnosti

Kako mogu napredovati kroz INA/EP CLUB sistem statusa?

Kroz statuse programa možeš napredovati sakupljanjem bodova. Napredovati je moguće 4 puta tokom godine. Bodove skupljaš tokom 4 kvartalna obračunska perioda i status u kojem ćeš biti ovisi o broju skupljenih bodova u prethodnom kvartalu. Startni i zagarantirani status je status REGULAR. Ukoliko u toku jednog kvartala skupiš 600 bodova u narednom kvartalu biti ćeš u statusu PLUS, za sakupljenih 1000 bodova u statusu PREMIUM a za skupljenih 1500 biti ćeš u statusu ULTRA. Napredovanjem kroz sistem statusa dolaziš do još značajnijih pogodnosti i posebnih ponuda samo za Članove INA/EP CLUB-a. Napominjemo da prelaskom u novi status uvijek krećeš sa sakupljanjem bodova od nule.

Što je INA/EP CLUB program lojalnosti?

INA/EP CLUB je naš program lojalnosti koji ti omogućuje prikupljanje bodova kupovinom i/ili korištenjem usluga na HOLDINA i ENERGOPETROL maloprodajnim mjestima te dobivanje pogodnosti i posebnih ponuda. Naš program lojalnosti zasnovan je na nivoima lojalnosti (zvanih statusi), koje možeš dostići skupljanjem bodova i dostizanjem praga određenog statusa. Bodovi koje prikupljaš određuju tvoj napredak po statusima. Većim bodovnim stanjem i napredovanjem kroz statuse možeš ostvariti još značajnije pogodnosti. Bodovi nemaju novčanu vrijednost i ne mogu se iskoristiti za proizvode i usluge.

Što dobivam članstvom u INA/EP CLUB programu lojalnosti?

Kada završiš registraciju, častimo te kafom/kavom kao poklonom dobrodošlice. Napredak unutar statusa će te dovesti do pogodnosti i posebnih ponuda koje su relevantne za tebe. Prelaskom u više statuse PLUS, PREMIUM, ULTRA dobivaš pravo na ostvarivanje popusta na gorivo, proizvode na gastro odjelu, u shopu ili pogodnosti za usluge autopraonice.

Koji su statusi u INA/EP CLUB programu lojalnosti?

INA/EP CLUB je program lojalnosti koji je zasnovan na nivoima lojalnosti (zvanih statusi) kojima možeš pristupiti sakupljanjem bodova i dostizanjem praga određenog statusa. Kada se prijaviš u INA/EP CLUB program lojalnosti, započet ćeš sa statusom REGULAR. Na kraju kvartala u skladu sa skupljenim bodovima u tom kvartalu vrši se obračun bodova i u skladu sa tim dodjeljuje se status za naredni kvartal. Prikupljanjem bodova imati ćeš mogućnost napredovati u statuse PLUS, PREMIUM, ULTRA. Prelaskom u novi status uvijek krećeš sa sakupljanjem bodova od nule.

Kartica lojalnosti

Kako mogu dobiti INA/EP CLUB karticu lojalnosti?

Na INA/EP CLUB mobilnoj ili web aplikaciji možeš kreirati svoj članski račun i dobiti virtualnu INA/EP CLUB karticu koju možeš koristiti za prikupljanje bodova i korištenje pogodnosti prilikom svake kupovine. Također, možeš dobiti i fizičku karticu lojalnosti na HOLDINA i ENERGOPETROL maloprodajnim mjestima.

Što trebam učiniti ako izgubim INA/EP CLUB karticu lojalnosti?

Odmah prijavi gubitak kartice u Kontakt centar na kontakt telefon: 080 02 03 13 ili e mail : info@inaepclub.ba radi poništavanja izgubljene kartice. Ako želiš i dalje koristiti karticu lojalnosti, preuzmi novu na najbližem HOLDINA ili ENERGOPETROL maloprodajnom mjestu. Nakon preuzimanja kartice neophodno je u članski račun unijeti broj nove kartice za spajanje kartice lojalnosti i članskog računa. Osim toga, uvijek možeš koristiti svoj članski račun za prikupljanje bodova i ostvarivanje pogodnosti.

Preuzeo/la sam karticu lojalnosti na HOLDINA/ENERGOPETROL maloprodajnom mjestu. Šta je potrebno da dalje uradim kako bi dovršio/la registraciju?

Ako si preuzeo/la karticu lojalnosti neophodno je da kreiraš članski račun na INA/EP CLUB mobilnoj ili web aplikaciji INA/EP CLUB programa lojalnosti i da uneseš broj kartice kako bi povezao/la svoj članski račun i karticu lojalnosti. Svi tvoji bodovi i pogodnosti s tvoje kartice lojalnosti bit će ti dostupni i na članskom računu a kartica lojalnosti je spremna za dalju upotrebu.

Registracija

Gdje mogu pronaći Pravila INA/EP CLUB programa lojalnosti i Informaciju o obradi ličnih podataka?

Pravila INA/EP CLUB programa lojalnosti i Informaciju o obradi podataka možeš pregledati na INA/EP CLUB mobilnoj aplikaciji ili na web stranici INA/EP CLUB programa lojalnosti www.inaepclub.ba.

Što trebam učiniti ako nisam primio/la e-mail za potvrdu i aktivaciju svog članskog računa?

U slučaju da nisi primio/la e-mail za potvrdu od pošiljatelja INA/EP CLUB, preporučamo da provjeriš slobodan prostor svog e-mail sandučića ili provjeri sandučić „Promocije“ ili „Neželjena pošta“.

Što su Suglasnosti za marketinšku komunikaciju?

U procesu registracije pitat ćemo te želiš li primati opće obavijesti o INA/EP CLUB programu lojalnosti i personalizirane ponude i promocije kreirane prema tvojim potrošačkim navikama. Označavanjem svog odabira, dati ćeš nam suglasnost da postupamo u skladu s tvojim željama i šaljemo ti samo obavijesti koje te zanimaju.

Što su personalizirane ponude i promocije?

Odabirom personaliziranih ponuda i promocija preporučujemo ti najbolje ponude za tebe na temelju određenih područja interesa. Konkretno, to nam omogućuje da ponude koje su dio INA/EP CLUB programa lojalnosti kreiramo u skladu sa tvojim navikama. Npr. ako je tvoj interes kafa/kava, imamo mogućnosti za tebe kreirati posebne ponude za kafu/kavu.

Što su opće obavijesti o proizvodima i uslugama?

Odabirom općih marketinških ponuda informirati ćemo te o proizvodima, uslugama, popustima i novostima u INA/EP CLUB programu lojalnosti i omogućiti ti da uvijek budeš u 5 toku s najnovijim rješenjima, kojim unaprjeđujemo INA/EP CLUB program lojalnosti. Osim toga, kroz ankete o programu nastojati ćemo poboljšati tvoje iskustvo s našom uslugom i programom.

Zašto je dobro omogućiti lokaciju u INA/EP CLUB aplikaciji?

Ova nam oznaka omogućava da bolje razumijemo tvoje lične sklonosti, kako bismo ti mogli poslati bolje ponude. To bi, na primjer, moglo uključivati slanje relevantnih ponuda u blizini tvoje lokacije ili drugih značajnih mjesta.

Na HOLDINA / ENERGOPETROL maloprodajnom mjestu dobio/la sam svoju karticu lojalnosti, kada mogu početi prikupljati bodove?

Čestitamo! Na korak si od dovršetka registracije. Odmah možeš početi prikupljati bodove i koristiti pogodnosti, no morat ćeš potvrditi svoju e-mail adresu, kako bi nastavio koristiti karticu i prikupljao bodove. Kreiraj članski račun na INA/EP CLUB mobilnoj ili na web aplikaciji te potvrdi svoju e-mail adresu klikom na link u e-mailu kojeg smo ti poslali. Ako nisi dobio/la e-mail za potvrdu, provjeri spam folder. Uvijek možeš kontaktirati Kontakt centar na telefon: 080 02 03 13 ili e mail : info@inaepclub.ba, kako bi ponovno dobio/la e-mail za potvrdu.

Koje lične podatke trebam navesti za registraciju?

Kako bi se mogao/la registrirati, minimalni podaci koje trebaš navesti su ime i prezime, e-mail adresa, broj telefona, mjesto stanovanja.

Kako se mogu pridružiti INA/EP CLUB programu lojalnosti?

INA/EP CLUB programu lojalnosti možeš se pridružiti kreiranjem članskog računa na INA/EP CLUB mobilnoj ili web aplikaciji. U slučaju kada preuzimaš karticu lojalnosti na HOLDINA i ENERGOPETROL maloprodajnom mjestu neophodno je da dovršiš proces registracije kreiranjem članskog računa. Od tebe će se tražiti da potvrdiš svoju e-mail adresu i da povežeš fizičku karticu sa članskim računom, kako bi dovršio/la registraciju. Dovrši registraciju kako bi počeo/la uživati u pogodnostima !

Kada počinjem prikupljati bodove i kada mogu koristiti pogodnosti, ako sam se prijavio/la putem mobilne ili web aplikacije?

Ako si se prijavio/la putem mobilne ili web aplikacije, možeš početi prikupljati bodove i koristiti pogodnosti čim napraviš svoj članski račun. Za prikupljanje bodova i za korištenje pogodnosti skeniraj svoju virtualnu karticu dostupnu u članskom računu kad kupuješ na HOLDINA i ENERGOPETROL maloprodajnim mjestima.

Bodovi

Gdje mogu provjeriti koliko sam bodova prikupio/la?

Na računu će biti prikazan iznos bodova koje si prikupio/la kao rezultat svojih transakcija, ali i ukupno stanje tvojih bodova. Uvijek možeš provjeriti nedavne aktivnosti i transakcije na mobilnoj ili web aplikaciji INA/EP CLUB programa lojalnosti www.inaepclub.ba.

Za koje se proizvode ne dobivaju bodovi?

Imaj na umu da se za neke proizvode/ usluge ne dobivaš bodove, npr. loživo ulje, cigarete, novine i časopisi, lutrijske igre, elektronske usluge i dopune cestarina i mobilnih telefona, poklon-kartice, plaćanje računa, vinjete, kao i kupovine obavljene veleprodajnim karticama.

Mogu li iskoristiti bodove za proizvode i usluge?

Ne, ne možeš iskoristiti bodove za proizvode i usluge. Bodovi koje prikupljaš određuju tvoj napredak u statusima. Većim bodovnim stanjem i napredovanjem možeš ostvarivati još bolje pogodnosti.

Kako se zaokružuju bodovi ako nisam potrošio/la zaokruženi iznos KM?

Ako nisi potrošio/la zaokruženi iznos KM, tvoji će se bodovi zaokružiti na bliži cijeli broj. Najprije se u skladu sa statusom obračunava popust na vrijednosti kupljenih artikala i na krajnji iznos na računu obračunava broj bodova. Ako iznos nije zaokružena cifra zaokružuje se krajnji zbir bodova na računu.

Kako mogu prikupljati bodove?

Bodove možeš prikupljati kupovinom i korištenjem usluga na HOLDINA i ENERGOPETROL maloprodajnim mjestima. Kako bi dobio/la bodove za svoje kupovine, obavezno upotrijebi svoju virtualnu ili fizičku karticu lojalnosti. Pojedinosti o prikupljanju bodova možeš dobiti na web stranici INA/EP CLUB programa lojalnosti www.inaepclub.ba.

Ističu li moji bodovi?

Bodovi vrijede tokom trajanja statusa, jedan kvartal. Nakon što se tvoj status promijeni ili obnovi, bodovi će se resetirati i sakupljanje kreće od nule.

Zašto trebam potvrditi svoju e-mail adresu nakon registracije?

Kako bi dovršio/la registraciju, potrebno je potvrditi e-mail adresu. Potvrda e-mail adrese važan je korak kako bi tvoja Kartica lojalnosti i članski račun bili aktivni i kako bi u narednom periodu mogao da koristiš pogodnosti i skupljaš svoje bodove.

Kako mogu promijeniti lozinku?

Lozinku možeš promijeniti putem mobilne ili web aplikacije INA/EP CLUB programa lojalnosti. Kako bi promijenio/la lozinku, prijavi se na svoj račun i otvori svoj profil gdje možeš pronaći funkciju „Promijeni lozinku“.

Kako mogu deaktivirati svoj Članski račun?

Deaktivirati račun možeš putem mobilne ili web aplikacije INA/EP CLUB programa lojalnosti. Kako bi promijenio/la lozinku, prijavi se na svoj račun i otvori svoj profil gdje možeš pronaći funkciju „Deaktiviraj račun“.

Kako mogu ažurirati svoj profil?

Svoj profil uvijek možeš ažurirati prijavom na svoj račun na mobilnoj ili web aplikaciji INA/EP CLUB programa lojalnosti www.inaepclub. Kada si prijavljen/a, moći ćeš unositi promjene na svom profilu odabirom na „Moj profil“

Dodatne pogodnosti

Kako mogu iskoristiti kupone?

Kuponi ti se dostavljaju i čuvaju u tvojoj INA/EP CLUB mobilnoj i web aplikaciji. Za korištenje kupona odaberi željeni kupon u aplikaciji. Uz kupon prikazuje se i barkod, kojeg bi trebalo skenirati na blagajni.

Primjer:

Vrijednost kupovine 10,40 KM = 10 bodova

Vrijednost kupovine 10,50 KM = 11 bodova

Vrijednost kupovine 10,60 KM = 11 bodova

Tvoj profil

Kako mogu ažurirati postavke komunikacije?

Svoje suglasnosti i postavke komunikacije uvijek možeš ažurirati prijavom na svoj račun na mobilnoj ili web stranici INA/EP CLUB programa lojalnosti www.inaepclub.ba. Kada si prijavljen/a, možeš odabrati, pregledati svoje i ažurirati postavke komunikacije klikom na „Moj profil“ u aplikaciji. Također možeš nazvati Kontakt centar na 080 02 03 13.

Zašto trebam potvrditi svoju e-mail adresu nakon registracije?

Kako bi dovršio/la registraciju, potrebno je potvrditi e-mail adresu. Potvrda e-mail adrese važan je korak kako bi tvoja Kartica lojalnosti i članski račun bili aktivni i kako bi u narednom periodu mogao da koristiš pogodnosti i skupljaš svoje bodove.

Kako mogu promijeniti lozinku?

Lozinku možeš promijeniti putem mobilne ili web aplikacije INA/EP CLUB programa lojalnosti. Kako bi promijenio/la lozinku, prijavi se na svoj račun i otvori svoj profil gdje možeš pronaći funkciju „Promijeni lozinku“.

Kako mogu deaktivirati svoj Članski račun?

Deaktivirati račun možeš putem mobilne ili web aplikacije INA/EP CLUB programa lojalnosti. Kako bi promijenio/la lozinku, prijavi se na svoj račun i otvori svoj profil gdje možeš pronaći funkciju „Deaktiviraj račun“.

Kako mogu ažurirati svoj profil?

Svoj profil uvijek možeš ažurirati prijavom na svoj račun na mobilnoj ili web aplikaciji INA/EP CLUB programa lojalnosti www.inaepclub. Kada si prijavljen/a, moći ćeš unositi promjene na svom profilu odabirom na „Moj profil“